איך בונים אתר מכירות
פרסום ושיווק

איך בונים אתר מכירות

ניתן לבנות אתר מכירות במספר שיטות ובהתבסס על פלטפורמות מגוונות. אבל יש דברים שאתה צריך לדעת, וזה לא משנה אם אתה רוצה לבנות אתר בוורדפרס, דרך Wix או כל פלטפורמה מקוונת אחרת. על מנת לבנות אתר מכירות כדאי להכיר כמה מושגים בסיסיים אותם נציג בפניכם.

מה זה דומיין?

דומיין הוא השם שבו האתר שלך יופיע באינטרנט. רצוי לבחור בשם ייחודי, שיהיה קשור בצורה כזו או אחרת לעסק. אתה יכול לבדוק תוך כמה שניות באינטרנט, האם הדומיין שאתה רוצה כבר תפוס או שהוא חופשי לשימוש.

על אחסון אתרים

על מנת לבנות אתר מכירות צריך לא רק דומיין ופלטפורמה לבניית אתרים, אלא גם שירות אחסון אתרים. שירות האחסון מתבסס לרוב על חבילות שונות, ועליכם לבחור את החבילה המתאימה לצרכי העסק מבחינת נפח אתרים, כמות עמודים, כמות גולשים צפויה וכו'. הדבר החשוב הנוסף הוא לבחור אחסון על אמין שרתים, המספקים מערכת גיבוי, התאוששות מתקלות, שירות לקוחות זמין.

בניית אתר מכירות נתמך SEO

פעם נהגו לבנות קודם אתר מכירות ורק אז התחילו לחשוב על קידום ושיווק. כיום, מומלץ כבר במהלך בניית אתרי מכירות, לקחת בחשבון את הקידום שלו באינטרנט ו-SEO (אופטימיזציה). המשמעות היא שאתר כזה יעבור אופטימיזציה על ידי גוגל והוא ישיג חשיפה גדולה, תוך זמן קצר יחסית.

מהירות טעינה ואבטחה

בבניית אתר מכירה יש לקחת בחשבון את מהירות הגלישה באתר ורמת האבטחה. הציבור היום מאוד מתוחכם וגולשים רבים לא יבחרו לקנות בחנות ללא פרוטוקול אבטחה חזק. כמו כן, חשוב שהאתר יבנה כך שיספק גלישה חלקה ויטען במהירות על כל מכשיר. אתרים שנטענים לאט (גם אם הם נראים מצוין), לא משיגים תוצאות מוצלחות. בגלל חוסר הסבלנות של הגולשים, הם יינטשו מהר מאוד.

ממשק איכותי

אחרון חביב (אבל לא פחות): ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה מיטבית. ממשק המשתמש של חנות מכירות או תפריט הניווט צריך להיות איכותי, נוח ומזמין. כל עמוד באתר בפני עצמו צריך להיות מוצלח, אך במיוחד יש לשים דגש על עמודים מרכזיים ושיפור תהליך הרכישה. תהליך רכישה איכותי, ידידותי ונוח מוביל למקסום מכירות בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן