חנות אינטרנטית
פרסום ושיווק

איך מקימים חנות אינטרנטית

הקמת של חנות מקוונת ומוצלחת תתבסס על עבודה לפי שלבים. מי שיעבוד מסודר, יוכל להשיק את החנות בתוך פרק זמן סביר, ועם תוצאות מוצלחות מאוד. איך מקימים חנות אינטרנטית הלכה למעשה: הכירו את חמשת הכללים והשלבים הנחוצים.

הגדרת קהל היעד של החנות

השלב הראשון בהקמת החנות הוא להחליט לאיזה קהל יעד אתם רוצים לפנות. האם אתם פונים לקהל ישראלי או לקהל בחו"ל? האם הפנייה שלכם היא למשפחות או לקהל יעד עסקי? כל סוג של אתר ייראה אחרת, ידבר בשפה שיווקית שונה ויצריך דגשים ייחודיים.

בחירת פלטפורמות

את החנויות כיום ניתן להקים בכל מיני פלטפורמות. פלטפורמות מסוימות מתאימות להשקת חנויות בסיסיות ומינימליות ואחרות יכולות לאפשר הרחבה של החנות עם הזמן. ככל שהחנות צפויה להיות עשירה ובעל מגון מוצרים, כך חשוב להקפיד על בחירת פלטפורמה שתוכל לתמוך בכך. שימו לב שלרוב הפלטפורמות הפופולריות יש אפשרויות להשתמש במגוון פיצ'רים ווויג'טים, לשיפור חווית הרכישה, שיפור השיווק והאנליטיקה (איסוף סטטיסטיקה לצורך למידה ושיפור). דגש חשוב – חלק מהפלטפורמות גמישות מאוד ולאחרות כללים מאוד קשיחים. דוגמא לגמישות, האם הפלטפורמה שמתאימה לכם תאפשר במידת הצורך, לקחת את החנות ולעבור לפלטפורמה אחרת.

תבנית או התאמה אישית

ניתן להקים חנות אינטרנטית בעזרת תבניות מוכנות או בעיצוב פרטני. תבניות מוכנות נחשבות לזולות יותר, אך הן פחות מושכות את העין. ככל שרוצים חנות ייחודית ומבודלת, כך עדיף להשקיע בשיפור תבניות בסיסיות או עיצוב שמוגדר בהתאמה אישית.

אפיון והגדרת מסכים

בשלב זה עורכים אפיון מפורט ומשרטטים את המסכים ואת העמודים המרכזיים של החנות. שלב זה הינו עבודה משותפת, של בונה האתרים עם בעל החנות. אפיון מעמיק לכאורה לוקח זמן, אך חוסך זמן בהמשך והופך את החנות לטובה יותר.

דומיין, שרת וסליקה

שלבים נוספים שסוגרים את השאלה איך מקימים חנות אינטרנטית כוללים למשל בחירה של דומיין, בחירה של שרת ובחירה של שירותי סליקה. שרת איכותי יקנה שכבת הגנה טובה, לחנות המקוונת. הוא יסייע להתגבר על תקלות ותוכלו ליהנות מתמיכה שוטפת במידת הצורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן