אוכל לכלבים עם מגנזיום
בעלי חיים,  משפחה

אוכל לכלבים עם מגנזיום

האם כלבים צריכים מגנזיום? האם זה מועיל או מזיק? כל מה שאתה רוצה לדעת.
מגנזיום הוא יסוד כימי המשפיע על בריאות הכלבים בדיוק כפי שהוא משפיע על בריאותם של בני אדם. לפני שנסביר את מקורות המגנזיום במזון כלבים, עלינו לציין שאין צורך לתת לכלב יותר מדי מגנזיום. הדבר האידיאלי הוא שהכלב יקבל מספיק מגנזיום כדי להימנע מההשפעות השליליות של מחסור.

מאיפה המגנזיום במזון כלבים?

אתה יכול להצביע על כל הסוגים השונים של מקורות מגנזיום במזון כלבים. מזונות מסוימים מכילים מגנזיום באופן טבעי. סוגים מסוימים של מזונות מכילים מגנזיום כתוסף בריכוזים מסוימים. מבחינה תזונתית ובריאותית, אין זה משנה אם מגנזיום קיים באופן טבעי במזון או מתווסף במהלך הייצור. בניגוד לסוגים מסוימים של ויטמינים, זה לא מרכיב שנהרס בקלות על ידי, למשל, חשיפה לאור או אוויר. מטבע הדברים, מגנזיום מצוי בשפע בסוגים מסוימים של דגנים מלאים, פירות ים (כגון דגים ופירות ים), שעועית, ברוקולי ועוד.

למה צריך מגנזיום ואיך יודעים אם יש לכם מחסור?

לאחר שאסביר את היסודות של מקורות מגנזיום במזון כלבים, אפרט יותר. כדאי להבין מדוע יש צורך במגנזיום, כיצד לדעת אם לכלבים שלנו יש מחסור במגנזיום, ומה עלול לקרות אם כלבים מקבלים יותר מדי מהאלמנט הזה.
1. כלבים בריאים המקבלים תזונה איכותית בדרך כלל אינם סובלים ממחסור במגנזיום. הסיבה לכך היא שכפי שצוין קודם לכן, מינרל זה קיים במגוון מזונות מלאים ומזונות איכותיים לכלבים.
2. אם תרצו לדעת האם הכלב שלכם זקוק לתוספי תזונה, תוכלו להתייעץ עם וטרינר.
3. חוסר במגנזיום או מינרלים חיוניים אחרים עלול לגרום לעצבנות, תופעות שרירים (התכווצויות), עצבנות, הפרעות קצב לב וכו'.
4. צריכה מוגזמת של מגנזיום צריכה להיות מנוטרלת על ידי הכליות. אם הכליות אינן בריאות או שצריכת מגנזיום חריגה לאורך זמן, הדבר עלול להשפיע על פעילות השרירים והלב.
לסיכום, ראינו שיש מקורות שונים למגנזיום. כלבים בריאים בדיאטה טובה בדרך כלל אינם זקוקים לתוספי מזון. אם יש ספק, התייעצו עם וטרינר.

myshepherd.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן